onsdag 21 mars 2012

Inställd kurs

Kursen idag blev inställd. Tyvärr kom informationen lite sen så min mamma, som bor i Göteborg, hann komma hit som barnvakt innan jag visste detta. Men å andra sidan hade det nog varit svårt att ställa in för barnen hade sett fram emot att träffa mormor länge. Wilmas kommentar när hon fick reda på att min kurs var inställd sa väl allt: "kan inte du hitta på någon annanstans att åka mamma eller gå ut ifrån huset?" skönt att veta att man är uppskattad liksom ;)

Jag fick hålla mig i bakgrunden och laga kvällsmat så gick det bra ändå. Och när barnen lagt sig fick jag en liten trevlig pratstund med min älskade mamma.

Hoppas att agilitykursen blir av imorgon i alla fall för jag och Minna älskar ju att gå på kurs! :D

1 kommentar:

  1. Men åh.. Alltså, det är ju gulligt ändå att de uppskattar sin mormor så mycket <3

    SvaraRadera