torsdag 29 mars 2012

Freestylekurs

Igår var det dags för freestylekurs igen. Minna var superladdad i början - och då kommer gärna lite skall och även hoppandet, men i takt med att vi tränade så avtog allt och efter ett tag fungerade allt himla bra. Hon har lite myror i brallan när hon precis kommer ut från bilen, men annars är hon kontaktsökande och följsam när man tränar med henne och det är aldrig några problem att ha henne lös vilket känns skönt :)

Vi gick igenom tre nya saker denna gången:
- hopp över ben och igenom armar
- rulla runt
- gå runt föraren

Minna lärde sig otroligt snabbt - och hon tycker det är så himla skoj! Jag var väldigt nöjd med henne på träningen. Nu sadlar vi om för agilitykursen ikväll - jag har tränat slalom varje dag sedan förra veckan så jag hoppas att instruktören blir lite nöjd med oss ;)

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är på att uppdatera på bloggen vad ni gör. Tänk om man var lika bra på det själv ;)
    Vad roligt att det går så bra för er :D kram Bibbi å gangstern

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast du är ju väldigt bra på att uppdatera vad ni gör på fb ändå Bibbi! Jag använder bloggen som lite kom-ihåg till mig själv, så jag minns läxorna och vad vi gjorde på kurserna bland annat ;) ha en trevlig helg!

      Radera