tisdag 10 januari 2012

Röntgen

Imorse packade jag in Minna i bagaget och gav oss av upp till Partille utanför Göteborg för att röntga armbågar och höfter på Minna. Som tur är hade vi Jossan och Party som sällskap, vilket underlättar när man är så nervös som man är...

Allt gick dock bra med både lugnande medel och själva röntgen, och även om jag är spänd och väntar på resultatet nu från SKK så känns det som att jag kan slappna av litegrann i alla fall. Jag kan ju ändå inte göra något mer åt resultatet än att vänta... :/

Minna var lite trött efteråt, men det lättade snabbt. Hon underhålls just nu av mina barn som leker kurragömma med henne. Hon sitter snällt kvar på kommando i köket medan de gömmer sig och börjar sitt letande när dom ropar i kör "nu är vi färdiga!". :D

Minna börjar bli lite trött av sprutan...
Minnas röntgenbild...

1 kommentar: