fredag 20 januari 2012

Härliga fredag!

Fredagar är lediga dagar för mig och barnen och idag när vi vaknade lös solen fint på det frostiga landskapet. Då får man lite extra energi. Vi myste med frukost framför TVn först, sedan åkte vi in till stan och köpte lördagsgodis och lite hundmat. Därefter åkte vi upp till brukshundklubben för att träna lite. Jag har inget bra hinder hemma så jag ville passa på att träna lite på lydnadshindret. Barnen sysselsatte sig dock så bra själv med att träna Aska lite vid agilitybanan och med att leka i den lilla snön som låg på apellplanen, så jag kunde träna på lite allt möjligt. Efter en dryg timme åkte vi hemåt igen och körde vägen om McDonalds till barnens lycka. Eftermiddagsaktiviteten blir hämtning- och vedstapling i källaren och sedan hoppas jag att jag hinner med en långpromenad med hundarna också. Önskar er en bra fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar