söndag 9 januari 2011

Inspirationshelg

Igår var jag på MyDog hela dagen och såg fantastiska uppvisningar som man verkligen blev inspirerad av! Minna var hemma med sambon och barnen och hade skött sig bra under tiden. Några saker fick jag också köpt på mässan såklart =)

Idag har jag badat Minna och fönat henne. Det gick väldigt bra för att vara första gången måste jag säga. Borsta gör jag varje dag - och numer kommer hon springandes så fort jag tar fram borstarna. Det är positivt! Kloklippning har jag också genomfört. Det mesta går bra om hon får bita på nåt roligt under tiden ;)

Barnen har fått en del kläder sönderslitna det sista så vi tränar väldigt mycket på att inte bitas. Går hyfsat bra, förutom när hon går upp i varv för mycket pga barnens stoj.

Koppelpromenad har vi gått på en liten idag och det förstår hon inte alls varför man måste ha ett snöre runt halsen, hihi. Träna har jag inte hunnit göra så mycket, men några omgångar med handtarget har jag kört och det går jättebra nu!

Imorgon stundar första arbetsdagen, ska bli spännande att se hur Minna och jag kan få till detta =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar