lördag 12 maj 2012

Håll i hatten!

Ska snart ge mig av till sökskogen. Igår kväll träffades vi alla för lite teori och grundläggande övningar och var inte klara förrän vid 23. Då var det en bilresa hem på en timme, rustning av hundarna, göra i ordning maten inför idag och duscha som stod på schemat. Och vips är det redan morgon igen! ;) Vädret är blåsigt och regnigt tyvärr, gäller att få med bra kläder. Men jag hoppas på en kul dag i sökskogen i alla fall. Vi lär vara rätt trötta ikväll. Som det ser ut nu så ser söndagens väder bättre ut i alla fall. (Alltid något positivt). Kameran får stanna hemma idag, får se om jag kan ta med den imorgon om det blir bättre väder... Lilla Alice hade ramlat i trappan igår när jag var borta och blött en del från munnen. Sambon sa att hon verkligen ville ha sin mamma då. Usch vad man känner sig hemsk då att man var borta... :( Får se om hon hinner vakna innan jag åker så jag får pussa på henne lite. Ser verkligen fram emot att gosa med barnen i soffan lite ikväll... Önskar alla läsare en trevlig dag och helg!

1 kommentar:

  1. Stackars lilla Alice :(
    Kan tänka mig hur hjärtskärande det måste vara när man inte är där och de vill ha en...

    Lycka till i skogen!

    SvaraRadera