torsdag 5 april 2012

Freestylekurs mm

Denna vecka har varit full med saker - påskkärringar som ska lämnas till dagis, tandläkarbesök för Wilma och i tisdags var jag med sambon på rättegång hela eftermiddagen. Det gick jättebra, men det sög ju totalt musten ur oss. Kan anta att det var massa spänningar som släppte efteråt.

Igår var det i alla fall dags för freestylekurs igen. Vi tränade på de gamla sakerna och denna gången fick vi två nya saker att öva in: stå på bakbenen och att buga. Stå på bakbenen har jag och Minna övat förut så vi fick hjälp hur vi förbättrar det hela. Buga var ganska lätt att få till, men det gäller ju att få kommandoord och stadga på det med.

Efter kursen gick Jenny med lilla Lilo med oss på en promenad. Alltid skönt att gå lite och framförallt att prata av sig! Jag går nästan alla mina promenader själv (och jobbar dessutom ensam) så det känns väldigt härligt att få prata med någon emellanåt om ditten och datten.

Nu ska jag väcka mina barn och köra dem till dagmamman så att jag kan börja jobba. Ha en fin dag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar