måndag 6 februari 2012

Dagarna går...

Dagarna går och kommer - vart tar tiden vägen egentligen?

Igår var jag och Minna och tränade sök tillsammans med sökgänget i halv snöstorm - något som tog flera timmar att tina upp ifrån ;) Jag var rätt nöjd med Minna. Man kan inte klaga på hennes positiva glädje eller fart i vilket fall ;) Däremot släppte hon rullen precis innan hon satte sig i fotposition när hon markerade att hon hittat en figurant. Det får jag nog tänka ut en annan lösning till nästa gång, fick tips om att gå tillbaka till lösrulle och det kan nog vara en variant...

I övrigt har dagarna gått och de har inneburit mest hundpromenader i lite längre sträckor, lite uppletande och små korta träningssnuttar men ingen direkt avancerad hundträning. Saknar lite att åka iväg på kurser och träningar inne på klubben - för då får man tummen ur att träna lite mer ordentligt. Men det kommer väl i takt med att vädret blir lite varmare kanske...

I övrigt är det lite mycket just nu i livet och det kommer innebära lite mer tid till verkligheten istället för framför datorn. Så jag har inte försvunnit - jag finns här bakom kulisserna ;)

En liten bild från en promenad i motljus;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar