söndag 16 september 2012

Min utsikt....

Det här har varit min utsikt idag:


En del av den i alla fall ;) Jag har varit figurant på en söktävling, och det var jättekul och lärorikt att se på när de andra tävlande. Vi hade tur att vi var många figgar så varannan gång kunde jag gå med på stigen för att titta på. Fem elithundar, två i lägre klass och en i högre klass tävlade idag. Och som alltid när man tittar på en tävling blir man ju väldigt sugen på att träna och tävla själv. Jag och Minna har en liten bit kvar i söket innan vi känner oss redo för start, och sedan är det ju det här med skotten som är under platsliggningen. Det kräver också lite mer övning innan vi är klara.



Igår var vi på Liseberg hela dagen och vi och barnen hade helkul. Wilma kunde springa och åka själv tillsammans med två jämnåriga kompisar som var med, och det var nog minst lika kul att få lov att klara sig själv som att åka attraktioner. Det gällde ju bara som vuxen att försöka se var de försvann någonstans när de var färdiga med en attraktion och på väg mot nästa. Här är en liten bild från detta också.



Nu återstår packning och iordningställande inför morgondagens skola, dagis och jobb så nu säger jag tack för mig så länge...

1 kommentar:

  1. låter som om du har haft roliga dagar :D
    vet en del som skippar platsen å ändå har blivit uppflyttade. men då är det ju viktigt att man har fått bra poäng på söket.
    i appellen är det inga skott :D
    kram bibbi

    SvaraRadera