torsdag 2 augusti 2012

Sommar-Alice

En liten härlig sommar-alice som har nya "tatueringar" och som visar att hon kan stå på ett ben;



Vi är snart på väg till restaurang Fridas vid havet för att fira min och sambons födelsedagar med mina föräldrar och syster med sambo. Igår var vi hos svägerskan och kvällen innan det hade vi ett par kompisar här på middag på kvällen. Det har blivit sena kvällar och långa sovmorgnar, snart är det dags att vända tillbaka dygnet... Tycker denna sommaren har gått så himla fort, jag känner mig nästan lite besviken... På måndag drar husbygget dock igång på allvar och det ska bli väldigt spännande nu när det ska löpa på lite bättre!

2 kommentarer:

  1. Det jag är mest besviken på och som man inte kan göra något åt är vädret. Hur många varma sommardagar har vi haft egentligen? 3?
    Eller ja, iallafall här i Borås har det inte varit alls bra, nere hos er kanske det varit bättre?

    Vad är Fridas för ställe? Vad serverar de för mat?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det håller jag med om. Inga varma sommardagar och de här varma och ljusa sommarkvällarna som får dagarna att kännas extra långa har ju inte heller existerat... Vi har blivit snuvade på konfekten! ;)

      Borås är väl känt för att vara ett regnhål ;) Hihi, men vi har nog inte haft så mycket bättre dagar här inte...

      Fridas är en jättefin restaurang nere vid "vårt hav": www.fridas.nu. Lite dyrare men ack så gott! Klart värt ett besök!

      Radera