onsdag 2 februari 2011

Ensam hemma...

Idag har Minna varit ensam hemma första gången, ca 8 minuter när jag körde Wilma till hennes kusin en bit bort. Det gick kanonbra, och hon väntade snällt i hallen när jag kom hem igen. Tidigare har hon ju varit "ensam" om jag gått upp på övervåningen eller ner till källaren och eldat. Då har hon ju hört mig, men inte brytt sig så det känns bra att denna korta gick bra i alla fall.

Idag har hon somnat två gånger i mitt knä - hon är sååå gosig när hon är trött och man kan gosa med henne hur mycket man vill utan att de vassa tänderna kommer fram. Mysiga gosiga bästa hund! Idag har hon bott 1 månad hemma hos oss - vad tiden går fort! Hoppas det blir multimånga månader till med denna underbara hund!

(Och ja mamma - jag tycker samma om Aska ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar