tisdag 27 december 2011

Julrastning

På annandags jul åkte vi upp till mina föräldrar i Göteborg för att fira jul med dem och med min syster. Det var trevligt och hundarna mådde prima med att bli imatad massa julmat (!)

Idag passade vi på att åka och hälsa på Jossan och hennes hundar Buffy och party (syster till Minna) när vi ändå var i Göteborg. Det var roligt - var längesedan vi träffade dom. Vi gick en promenad i skogen vid deras hus och hundarna lekte med varandra. Det behövdes tror jag - både för att vi skulle skumpa ner julmaten lite grann och för att Minna fick rastat av sig lite ;)

Här är en jättefin gruppbild som Jossan tog på alla hundarna;

1 kommentar:

  1. jätte fin bild :D kul att träffa dom och låta hundarna få springa av sig lite :D jag ska försöka bli bättre på att uppdatera min blogg samt att svara i din blogg:D haha jag kanske får ha det som det nya nyårslöftet hahaha. kram i från bibbi å ozzy

    SvaraRadera