söndag 5 augusti 2012

Sökträning

Idag har jag och Minna varit på sökträning igen och jag tycker det gick överlag bra. Idag satte jag in markering med hennes egen rulle (istället för lösrulle) och hon tar den väldigt fint ute vid figuranterna. Ett par gånger släppte hon den på vägen, men kom på sig själv och tog den igen ;) Hihi, gullet. Arbetsglädje är något som hon inte saknar, och definitivt inte badglädje heller. Det går en bäck utmed hela sträckan och hon var nästan tvungen att ta sig ett dopp varenda gång hon passerade... 

(Tack till min snälla mamma som passade barnen så jag kunde få träna!)

Här är ett par bilder som jag tog medan vi värmde upp (såklart med lite freestyleövningar) Sista bilden vet jag inte riktigt hur hon ser ut - som en väldigt lurvig nallebjörn med päls överallt?? :D




2 kommentarer:

  1. åh så gullig hon är på bilderna :D kul att det gick så bra i träningen :D
    kram bibbi

    SvaraRadera