onsdag 7 november 2012

Grattis Minna!

Idag fyller Minna 2 år! Vi säger grattis till alla hennes kullsyskon på 2-årsdagen också. Mina barn har förberett denna dagen länge och slagit in paket och pysslat hela veckan. Idag har vi firat med kalas där hundarna fick tårtor gjorda av leverpastej, skinka, kattmat och prickekorv och vi andra fick glass. Vid den stora presentöppningen fick Minna både leksaker, tuggben, hundgodis och grisöron. Helst ville ju barnen ge allting på en gång, men med tanke på hundarnas magar fick vi sätta stopp efter en liten stund. Det kan ju lätt bli för mycket av det goda. Den enda gästen som var bjuden men som inte dök upp var katten Doris till barnens besvikelse, men katter styr man ju inte alltid över ;)

Här är några bilder från idag:

Wilma hade skrivit en egen kalasskylt till Minna

Minna och Aska väntar på att få inta deras tårtor



Närbild på Minnas fina tårta som bestod av leverpastej, prickekorv, skinka och kattmat.
Designad och gjord av Wilma.


Det var längesedan det var en uppdatering här, jag ska se om jag kan få till en liten uppdatering med bilder imorgon åt er. Nu har vi ju fått upp vårt nya hus och garage och det är bara det invändiga kvar snart! Samtidigt som husbygget håller jag också på att skola in Alice på ett nytt dagis för 5e veckan i rad. Det går lite knackigt kan man minst sagt säga, och i och med detta ligger jag lite efter med mitt jobb så därför har bloggen blivit lite lidande. Men snart kommer uppdateringen så håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar